Tak widzą nas Klienci: „Doskonałe produkty finansowe można oferować tylko wtedy, gdy zapewnia się wysoką jakość i wydajność obsługi.”
DR. JOCHEN SUTOR / BEREICHSVORSTAND / GROUP FINANCE / COMMERZBANK AG

Usługi

Wspieramy naszych Klientów od pierwszej analizy ich procesów aż do organizacji i optymalizacji produkcji w miejscu docelowym. Dysponujemy wykwalifikowanymi specjalistami i doświadczonymi menedżerami, którzy wspierają Państwa na każdym etapie analizy i migracji procesów.


Doradztwo

  • Ocena procesów pod kątem możliwości przeniesienia (Sourcing-Readiness)
  • Wsparcie przy interpretacji i stosowaniu wymogów regulacyjnych
  • Wymiana doświadczeń, m.in. odnośnie wymagań czy regulacji

Transfer

  • Model postępowania w trakcie migracji – sprawdzona metodologia pozwalająca na przenoszenie procesów w sposób ustrukturyzowany i bezpieczny
  • Szkolenia dla menedżerów projektu
  • Oddelegowanie personelu do stworzenia dokumentacji procesowej

Rozwiązania

  • Obsługa procesów – solidnie i coraz lepiej
  • Przejrzyste raportowanie obsługi procesu
  • Ciągła optymalizacja i obniżanie kosztów
  • Dochowanie wymagań regulacyjnych
„Czynniki decydujące o powodzeniu projektów IT to jakość i przejrzystość świadczonych usług oraz efektywna komunikacja. Gwarancją tego sukcesu jest odpowiednie połączenie trwałych relacji biznesowych z Klientem z pracą zmotywowanego zespołu profesjonalistów.”
JOANNA RYNKART / Kierownik zespołu / Test Center

Grupy serwisowe

Posiadamy prawie 20 lat doświadczenia w migracji i wykonywaniu procesów typu back-office, obejmujących różnorodne zakresy tematyczne. Zostały one podzielone na dziesięć grup serwisowych. Aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące danej grupy serwisowej prosimy kliknąć symbol download   i pobrać odpowiedni plik.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH I STANDARDY JAKOŚCIOWE

 Otrzymaliśmy następujące certyfikaty: ISO 27001 za wdrożenie i realizację międzynarodowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz ISO 9001 za wdrożenie systemu zarządzania jakością.

Zapewnienie bezpieczeństwa informacji dotyczących Klienta jest dla CERI International priorytetowe. Wszystkie środki podjęte do fizycznej ochrony danych odpowiadają ustaleniom indywidualnie określonym w umowach z naszymi Klientami. Wdrożone postępowanie zawsze spełnia aktualne międzynarodowe wymogi i przepisy prawne dotyczące bezpieczeństwa danych i ochrony danych osobowych.

CERI Excellence

 Zadowolenie Klienta jest dla nas niezmiernie ważne, dlatego we wszystkich lokalizacjach CERI International wdrożyliśmy metodykę Excellence. Z jednej strony Excellence oznacza filozofię działania, z drugiej strony jest to szczegółowy plan dążenia do doskonałości.

Dzięki metodologii Excellence możemy optymalizować nasze projekty oraz usprawniać wewnętrzną i zewnętrzną komunikację w firmie, której głównym celem jest zadowolenie Klienta oraz sprostanie jego wymogom. Skuteczne kanały komunikacji z Klientem umożliwiają bowiem szybkie przystosowanie się do zmian  w procesie i w otoczeniu.