Pierwszy wybór dla wrażliwych procesów
CERI INTERNATIONAL
Dziękujemy za zainteresowanie CERI International. Jesteśmy jedną z wiodących firm świadczących obsługę procesów biznesowych na polskim rynku. Nasz cel jest prosty: Chcemy być pierwszym wyborem dla obsługi wrażliwych procesów!
Jak to robimy? Przede wszystkim myślimy o potrzebach tych, z którymi pracujemy. Zadowolenie Klienta to według nas wynik doskonałości operacyjnej, standardów cyfrowych oraz zastosowania zwinnych metodologii. Wraz z siedmioma niemieckimi spółkami ComTS należymy do Delivery Center – organizacji parasolowej Grupy Commerzbanku.
Usługi
CERI zapewnia kompleksową obsługę procesów biznesowych Klienta, na którą mogą składać się zarówno pojedyncze usługi jak i całe pakiety usług. Pomagamy naszym Klientom optymalizować procesy operacyjne, automatyzować je oraz tworzymy dedykowane oprogramowanie w naszym ITech Center. Specjalizujemy się w obsłudze procesów biznesowych dla banków i instytucji finansowych.
Wspieramy naszych Klientów od pierwszej analizy ich procesów aż do organizacji i optymalizacji produkcji w miejscu docelowym. Dysponujemy wykwalifikowanymi konsultantami i doświadczonymi menedżerami, którzy wspierają Państwa na każdym etapie analizy i migracji procesów.
GRUPY SERWISOWE
Dzielimy nasze usługi na 10 grup serwisowych. Podczas przeprowadzania procesu dużą wartość przykładamy do przejrzystego raportowania, ciągłej optymalizacji, jak i dochowania wymagań regulacyjnych.
Nasi Pracownicy (Video)
Zapraszamy do zapoznania się z naszą organizacją. Film „Delivery Center – Więcej, niż myślisz!“ oraz „Delivery Center – Następny krok” zostały zrealizowane przez i dla naszych pracowników w ramach połączenia poszczególnych jednostek i utworzenia grupy Delivery Center.
CERI Białystok
„Delivery Center - Więcej, niż myślisz!“
„Delivery Center – Następny krok“
Mannequin Challenge
Artykuły
Cyfrowo z reCAPTCHA
Klient w świecie SSC/BPO
Kierując przez lata agencją marketingową, uznawałem powyższe stwierdzenia za swego rodzaju kompas postępowania. Nikt z centrali w Londynie nie musiał mówić pracownikom w oddziałach, że „the Client comes first”. ... więcej
Program Talentowy CERI
Wiele firm szuka własnej odpowiedzi na postawione powyżej pytania i... więcej